Jump to content

Bensinstasjon med bensin mellom Bergen og Bømlo


jumbo

Recommended Posts

Vel.. Da er tiden snart kommet for å dra sørover på ferie. Og turen går til Bømlo. Men Den Tørste Dame nekter plent å være med om hun ikke får rikelig å drikke på turen.

Jeg ser utifra mitt nyervervede C-map Kystkart at i gassasundet og sagvåg skal det finnes bunkringsstasjoner, men det står ikke noe om de har bensin.

Er det noen som med sikkerhet vet om de har bensin på noen av disse stasjonene, eller må jeg helt til Leirvik?

Link to post
Share on other sites

i gassasundet og sagvåg skal det finnes bunkringsstasjoner, men det står ikke noe om de har bensin.

Er det noen som med sikkerhet vet om de har bensin på noen av disse stasjonene, eller må jeg helt til Leirvik?

Gassasundet er få hundre meter fra her som eg bor, eneste som er her er eit busstopp, ingen bunkringsstasjon. Det var en eit stykke lenger nord, i Siggjarvåg men den er no nedlagt.

I Sagvåg er det to plasser det selges diesel på kaien, men skal du ha bensin må det nok bæres i kanner fra bensinstasjonen, ca 200-300 meter.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...