Jump to content

Hva jeg har importert og hva jeg totalt har betalt


Jon-Kåre

Recommended Posts

Hadde hvert fint om de som importerer ting hadde satt opp et enkelt regnestykke inkludert porto og alle avgifter på det de betaler for produktene sine. Hadde det i tilegg kommet med en link eller adresse hvor det bestilles fra hadde vel det hvert suverent.

Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid

Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I)

Link to post
Share on other sites

Siste innkjøp jeg gjorde på ebay var 4 stk bærbare VHFer av type Midland Ocean. Skal ha en selv og resten er lovet bort til venner og kjennte. Prisen er den samme om man kjøper en eller flere men tollgebyret blir jo delt ut på flere enheter.

 

Gav $ 39 dollar pr stykk og totalen MED porto ble $ 225. Med moms på 25% og avgift til staten for å få betale nevnte på moms på kr 180 havner vi ut på at hver VHF koster 480 norske kroner ALT inkludert. Billigste jeg har sett i Norge er vel VHFer til 798 men de er kun på 2 W og de jeg har kjøpt på 5w.

 

Er klar over at de ikke er CE merket men de er tiltenkt "grab-bag" nødbruk og ikke tjeneste som hovedstasjon.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...