Black Knight Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 (edited) Jeg er på jakt etter tegninger og bilder av landgang til flytebrygge. Edited June 27, 2006 by Black Knight (see edit history) Quote Link to post
Faxen Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 Lars_H har en artikkel om det her på båtplassen. Han laget landgang til bikkja. Faxen Quote Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Black Knight Posted June 27, 2006 Author Share Posted June 27, 2006 takk, men må nok ha noe større og mer permanent en dette :-) Quote Link to post
avsluttet Posted June 27, 2006 Share Posted June 27, 2006 det er vel ikke stor forskjell mellom høy og lavvann i bergen? Da trenger den ikke være så lang, dvs den blir ikke så bratt på lavvann. kanskje du kan lage en i tre? En annen ting er at den er bred nok, og at den har en lem ned mot brygga slik at du kan "trille" noe opp på den. Hvis du ønsker bilder kan jeg godt se om jeg kan knipse noen av de landgangene jeg går på her. Quote Link to post
Recommended Posts