Black Knight Startet 27.Juni.2006 Del på Facebook Startet 27.Juni.2006 (redigert) Jeg er på jakt etter tegninger og bilder av landgang til flytebrygge. Redigert 27.Juni.2006 av Black Knight (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Faxen Svart 27.Juni.2006 Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 Lars_H har en artikkel om det her på båtplassen. Han laget landgang til bikkja. Faxen Sitér dette innlegget Fairline Mirage 29 er solgt. Link to post
Black Knight Svart 27.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 takk, men må nok ha noe større og mer permanent en dette :-) Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 27.Juni.2006 Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 det er vel ikke stor forskjell mellom høy og lavvann i bergen? Da trenger den ikke være så lang, dvs den blir ikke så bratt på lavvann. kanskje du kan lage en i tre? En annen ting er at den er bred nok, og at den har en lem ned mot brygga slik at du kan "trille" noe opp på den. Hvis du ønsker bilder kan jeg godt se om jeg kan knipse noen av de landgangene jeg går på her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.