Jump to content

Formstøpte gummislanger


Suzuki

Recommended Posts

trenger noen slanger i spesialfasong, med litt krinkler og kroker på, til et kjølevannsinntak som brått og plutselig sitter på feil side av motoren :rolleyes:

 

Er det noen sted de lager "formsydde" slanger etter mål av noe slag, fix ferdig med bøyer og det hele ?

 

Vanlige slanger som må bøyes pent og forsiktig, tar så alt for mye plass...

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

Hva med å benytte slike universal radiatorslanger med stålspiral i, som Biltema selger? Jeg har slike til og fra varmeveksleren, og det ser ut til å fungere bra det! Har ikke vært borti noen som lager "formsydde slanger", men det kan jo være at det finnes da...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

tess kan ikke, vinkelbend ser ut som om jeg har laget det sjøl..

 

Og det har jeg jo, ved nærmere ettertanke. Ser ut til at løsningen blir å trekke slangen rundt motoren, på baksiden. Billig, enkelt, og raskt. Det eneste jeg trenger, er 2,5m slange istedetfor 1m. Vann til å ha inni slangen, finnes det jo nok av..

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

uten tvil disse "trimme gutta" og jentene da. ... Var på motormesse på hellerudsletta i vår og der var det et firma som laget slikt etter mål itilegg til std. varer.

Tok faktisk med kortet med tanke på båten, men har forlagt det et sted. :headbang:

hvis ikke noe hjelper så kanskje du finner en utstiller liste fra Hellerudsletta et sted på nett...

 

Skal lete videre jeg også.

 

Også var de så nydelig utført i blå silikongummi :cool:

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...