Suzuki Startet 27.Juni.2006 Del på Facebook Startet 27.Juni.2006 trenger noen slanger i spesialfasong, med litt krinkler og kroker på, til et kjølevannsinntak som brått og plutselig sitter på feil side av motoren Er det noen sted de lager "formsydde" slanger etter mål av noe slag, fix ferdig med bøyer og det hele ? Vanlige slanger som må bøyes pent og forsiktig, tar så alt for mye plass... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
index Svart 27.Juni.2006 Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 Hva med å benytte slike universal radiatorslanger med stålspiral i, som Biltema selger? Jeg har slike til og fra varmeveksleren, og det ser ut til å fungere bra det! Har ikke vært borti noen som lager "formsydde slanger", men det kan jo være at det finnes da... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
jumbo Svart 27.Juni.2006 Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 (redigert) Du kan høre med http://www.tess.no/ Redigert 27.Juni.2006 av jumbo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 27.Juni.2006 Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 ... eller flere slanger, med vinkelbend mellom. Det funker, det og!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Suzuki Svart 27.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 tess kan ikke, vinkelbend ser ut som om jeg har laget det sjøl.. Og det har jeg jo, ved nærmere ettertanke. Ser ut til at løsningen blir å trekke slangen rundt motoren, på baksiden. Billig, enkelt, og raskt. Det eneste jeg trenger, er 2,5m slange istedetfor 1m. Vann til å ha inni slangen, finnes det jo nok av.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Jens_P Svart 27.Juni.2006 Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 Se om du kan komme inn på delelageret til et bilverksted og kikke i hyllene. Utrolig mye "rare" slanger i moderne biler! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Gunga Din Svart 27.Juni.2006 Del på Facebook Svart 27.Juni.2006 vad tror du om detta http://www.biltema.se/products/product.asp?iItemId=89386 kansje ikke men billigt iallafall Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
Suzuki Svart 28.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Juni.2006 bra tips Gunga Din, men jeg trenger 19mm slange, minste på `tema ser ut til å være 32.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Allan E Svart 28.Juni.2006 Del på Facebook Svart 28.Juni.2006 Ta deg en tur på et huggeri. Mange slanger på biler som er formstøpte. Sitér dette innlegget Link to post
Cirkeline Svart 28.Juni.2006 Del på Facebook Svart 28.Juni.2006 Eller en koselig tur til disse gutta som har motortuning som fagfelt. Har ingen navn og adresser, men "weben" kan sikkert hjelpe. Cirkeline Sitér dette innlegget Link to post
Majali Svart 28.Juni.2006 Del på Facebook Svart 28.Juni.2006 uten tvil disse "trimme gutta" og jentene da. ... Var på motormesse på hellerudsletta i vår og der var det et firma som laget slikt etter mål itilegg til std. varer. Tok faktisk med kortet med tanke på båten, men har forlagt det et sted. hvis ikke noe hjelper så kanskje du finner en utstiller liste fra Hellerudsletta et sted på nett... Skal lete videre jeg også. Også var de så nydelig utført i blå silikongummi Sitér dette innlegget Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.