Dykker Startet 29.Juni.2006 Del på Facebook Startet 29.Juni.2006 (redigert) Jeg har en Lorenz Compact 7 Sun Color kartplotter. Denne bruker C-Map kartbrikke. Brikken for Oslofjorden er ifra 17 februar 2001. Noen som vet om det er endringer etter denne datoen for brikken, og i så fall om det er viktige endringer? Vet at det er kommet en annen serie fra C-Map nå som dekker større områder, men jeg har to brikker som tilsammen dekker Oslo-Halden-Lyngør. Redigert 29.Juni.2006 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dykker Svart 29.Juni.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Juni.2006 (redigert) Hmmm. Fikk svar på det etter en rask tlf til Nautisk Forlag. Kan oppgradere den ene brikka til C-Map NT+ Wide til kr. 1400,-. Den dekker da et større område enn det jeg har, samt at kartene skal være vesentlig oppgraderte iflg. selger. Men det var dyrt for en oppgradering synes jeg . Redigert 29.Juni.2006 av Dykker (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Oteren Svart 29.Juni.2006 Del på Facebook Svart 29.Juni.2006 Brikkene er nærmest ferskvare......dumt hvis det skjæret du treffer er med på de nye kartene, men ikke på det du bruker...KAN avverge grunnstøting... Jeg hadde også to brikker med min plotter, men feil områder. Du kan selge den brikken du har til overs, jeg fikk 500,- for min ekstrabrikke. Kr 1.000 for full oppdatering med mye større område er slett ikke avskrekkende...... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.