Jump to content

Høyt turtall på tomgang B30


Brum

Recommended Posts

Kanskje noe uklart? Turtall på varm motor er ved tomgang ;-) Jeg ligger ofte å cruiser rundt et par tusen omdreininger, og når jeg setter motoren i fri legger den seg pent ned på rundt 1000 før den drar seg opp på et par tusen og blir der. Stanser jeg mororen og starter på nytt, legger den seg på rundt 1200 og blir der. ganske masete faktisk når man skal legge til og tidvis veksle mellom forover og bakover..... det høres ganske brutalt ut når du drar revers med 2000 omdreininger fra fri....

Link to post
Share on other sites

Kanskje noe uklart? Turtall på varm motor er ved tomgang ;-) Jeg ligger ofte å cruiser rundt et par tusen omdreininger, og når jeg setter motoren i fri legger den seg pent ned på rundt 1000 før den drar seg opp på et par tusen og blir der. Stanser jeg mororen og starter på nytt, legger den seg på rundt 1200 og blir der. ganske masete faktisk når man skal legge til og tidvis veksle mellom forover og bakover..... det høres ganske brutalt ut når du drar revers med 2000 omdreininger fra fri....

Hei.

Jeg hadde b-30 før og årsak tre av en dem vil ikke lukk når tomgang. Prøve av dem juster den. men ikke rør juster forgasser og kan gi problem ujevn motor går.

At-le

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...