Jump to content

Humminbird ekkolodd- bra nok eller ?


Lophius

Recommended Posts

Kvirfor skulle ikkje det vere bra nok?

Dei har iallfall god service, mista signalet på svingerinngangen og rekna med å måtte bytte svingar. I butikken ville dei gjerne sende inn ekkoloddet først, i tilfelle det var nok med software oppdatering(har sikkert hendt før..). Og det var det, fekk loddet tilbake nokre dagar seinare, slapp å betale ei einaste krone for frakt og arbeid. Loddet var 5-6år gamalt.

Link to post
Share on other sites

De fleste produsenter som Humminbird, Eagle, Garmin er helt greie lodd til fritidsbruk. Spørs hva du skal bruke loddet til. Fiske eller kun se dybde. Til profesjonelt bruk ville jeg anbefalt Lowrance, Furono, Raython, Simrad eller JMC med gjennomgående svinger. Selv har jeg et JMC farvelodd som går til 1000 m.

Link to post
Share on other sites

Kjøpte et Humminbird NS25 kombinert ekkolodd og kartplotter i -98 eller -99.

 

Står montert ute når jeg bruker det:

 

Bilde

 

Har brukt det i storm og stille, sol og regn, ja kraftig regn og, uten å pakke det inn eller beskytte det på noen annen måte. Aldri hatt problemer med det.

 

Mvh,

Kjell

LA3939 har endret brukernavn

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...