Janoho Startet 3.Juli.2006 Del på Facebook Startet 3.Juli.2006 Hei, noen som vet hvor jeg får tak i dette verktøyet, helst til lån eller jeg kan evt. kjøpe det. Det er ment for å skru løs bolter på topplokket som sitter litt vanskelig til, derfor er det utformet med en bøy. Dere som har skrudd litt vet sikkert hva jeg mener. Kan kanskje fikse noen bilder også.. Tips mottas med takk. Jon Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Hvis det er en slik som på bildet så får du det i en maskinforretning.Dette eksemplaret er Hazet 3432 og har nok "båtpris".... Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 3.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Jepp Ingar, der har vi den.. Ingen som har en slik til låns da ?? Jon Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Da må du isåfall si hvilken dimensjon du trenger... Men det er tvilsomt om dette lønner seg, det går nærmere etparhundre kr bare i porto på å sende frem og tilbake. Ville som nevnt spurt i en maskinforretning. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Kan jo være at den finnes på Biltema også til en ikke fullt så båtaktig pris? Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 to biltema fastnøkler til 15kr pr stk, samt et sveiseapparat ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.