AndréR Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 Har søkt men ikke funnet noe om det. Har noen rustflekker på kalesjen som biotexen ikke tar. Noen som kan anbefale hva jeg kan bruke? Mvh André Quote Link to post
vanntrivsel Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 Rust Legg stoffet i sitronsyreløsning – 1 ts sitronsyre pr dl vann - i ca 1 time. Skyll med rent vann. Hvis du bruker rustfjerner, følg bruksanvisningen. Rustflekker kan føre til at det blir hull i stoffet. Flekkfjerningsleksikon: http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/...4/1024485537.49 Quote Link to post
Javi Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 Hva med rushindrende maling? Arcanol eller corroless? Dette burde du ideelt sett brukt før kalesjen begynnte å ruste! Quote Link to post
AndréR Posted July 3, 2006 Author Share Posted July 3, 2006 Hva med rushindrende maling? Arcanol eller corroless? Dette burde du ideelt sett brukt før kalesjen begynnte å ruste! Tuller du nå? Snakker om en båtkalesje som har fått litt rustvann fra noe metall på seg. Quote Link to post
Javi Posted July 4, 2006 Share Posted July 4, 2006 Tuller du nå? Snakker om en båtkalesje som har fått litt rustvann fra noe metall på seg.Ja, jeg tuller helt klart. Jeg fattet vel at kalesjen ikke var rusten ............................. Quote Link to post
Recommended Posts