Hublott Startet 3.Juli.2006 Del på Facebook Startet 3.Juli.2006 Jeg lurer på om noen vet noe om lovene når det gjelder vannscooter?.. er dette ikke lov i norge ? Tenkte jeg kanskje skulle kjøpe meg en vannscooter, men er greit å vite om det er lovlig.. Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Skal ikke si det for sikkert, men jeg tror det er ulovlig å kjøre vannskuter i norge utenom arrangerte løp..... mener å ha hørt det en gang Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Tatt for ulovlig vannscooterkjøring Artikkelen gir en grei pekepinn om hva som er gjeldene lov. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Hublott Svart 3.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 "Ifølge politiet er det ulovlig å bruke vannscootere utenfor områder som er spesielt avsatt til dette." Det virker jo nesten som de er litt usikkre på hva loven sier.. Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 "Ifølge politiet er det ulovlig å bruke vannscootere utenfor områder som er spesielt avsatt til dette." Kan ikke si at jeg husker å ha sett noe sted at området er avsatt til mvannscooter. Kanskje Politiet kunne klargjøre og fortelle hva slags merking man skal titte etter? Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 HER finner du gjeldende lov! Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
LALUNA II Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 I utgangspunktet er det ulovlig å bruke , men enkelte kommuner har tillatt bruk i begrensede områder og de område er mer eller mindre skjermet for støy og annen ferdsel Sitér dette innlegget Ha en flott dag på sjøen med gode vennerLaluna II på Marinetraffic via I-AIS Link to post
Boywonder Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Vannjet/skuter med plass til min. 3 personer, er lovlige. De skal altså være GODKJENTE for 3pers. Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
ptt Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 hvis det boywonder sier her stemmer vil jeg se det på trykk Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 5.Juli.2006 Del på Facebook Svart 5.Juli.2006 hvis det boywonder sier her stemmer vil jeg se det på trykkHelt enig. Den jeg kjørte i Tanumstrand denne uka var godkjent for 3 personer. Og jeg kan definitivt leve med en slik en. Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 5.Juli.2006 Del på Facebook Svart 5.Juli.2006 går en tråd om dette her også :) Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.