GP760 Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 Er det noen som har stått på venteliste på Sørfonden / Padda og fått plass i år ? Hvor lang ventetid må man regne med? Skrev meg på liste i Januar i år. Quote Link to post
At-le Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 Er det noen som har stått på venteliste på Sørfonden / Padda og fått plass i år ? Hvor lang ventetid må man regne med? Skrev meg på liste i Januar i år. Tror det blir ventetid ca 2 år, men ikke sikker på det. Det er også min kameraten har meld inn Padda.At-le Quote Link to post
goggen Posted July 3, 2006 Share Posted July 3, 2006 i følge hjemmesidene til Padda er ventetiden ca tre år. Det varierer også med hvor stor båt du har. Jeg ville ringt Sørfonden og forhørt meg. Quote Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Recommended Posts