GP - Rune Startet 3.Juli.2006 Del på Facebook Startet 3.Juli.2006 Er det noen som har stått på venteliste på Sørfonden / Padda og fått plass i år ? Hvor lang ventetid må man regne med? Skrev meg på liste i Januar i år. Sitér dette innlegget Link to post
At-le Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 Er det noen som har stått på venteliste på Sørfonden / Padda og fått plass i år ? Hvor lang ventetid må man regne med? Skrev meg på liste i Januar i år. Tror det blir ventetid ca 2 år, men ikke sikker på det. Det er også min kameraten har meld inn Padda.At-le Sitér dette innlegget Link to post
goggen Svart 3.Juli.2006 Del på Facebook Svart 3.Juli.2006 i følge hjemmesidene til Padda er ventetiden ca tre år. Det varierer også med hvor stor båt du har. Jeg ville ringt Sørfonden og forhørt meg. Sitér dette innlegget Bella 621DC med 175hk Mercury Optimax goggens båtblogg - en liten, men stadig større samling bilder av båter og annet... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.