Sabrina Startet 4.Juli.2006 Del på Facebook Startet 4.Juli.2006 Hei, Nøkkelknippet er mistet med alle nøklene til hytte, bod, tenningslås og kahyttdør. Jeg har klart å erstatte alle nøklene bortsett fra den inn til kahyttdøren. Døren er i solid mahogny med en solid messinglås. Jeg mener å huske at det sto innslått "3" i den gamle messingnøkkelen. I alle fall åpnet jeg den gamle låsen, og inni den lå en avbrukket del av en gammel nøkkel. Vet noen hvor jeg kan få tak i en et solid messingnøkkel emne som jeg kan file til selv, eller i beste fall en nøkkel nummer 3 dersom det sier noe? Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 4.Juli.2006 Del på Facebook Svart 4.Juli.2006 Jeg mener å huske at Malde på Torget - som nå er i Breigaten - fortsatt har messingnøkler. . . . Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Jamo Svart 4.Juli.2006 Del på Facebook Svart 4.Juli.2006 Bård Eilif Hveding tror eg er rett mann http://www.beh.no/ Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 11.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2006 Takk for hjelpen! Malden kunne ikke hjelpe, men redningen ble Eilif Hveding . Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.