o.b.lix Svart 10.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2006 Har du problemer med biltema sin nivåbryter? jeg var skeptisk, men den funker helt 100% for meg (Så lang iallefall) Biltema sine nivåbrytere består av en stålkule som triller og lager kontakt når nivået er høyt nok. Dette kombinert med billige materialer, gjør at etter en stund knekker eller bøyer kontaktpunktene seg slik at den slutter å virke. Ikke gunstig for en nivåbryter Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 10.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2006 Jeg har ikke problemer med den lenger. Tok en diger slegge og knuste den for å finne ut hvordan den så ut inni. Kvitteringen hadde jeg selvsagt ikke og plastbitene som føyk gav meg en viss tilfredsstillelse.... Sitér dette innlegget Link to post
paxo Svart 10.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2006 (redigert) Johnson har nivåbryter uten bevegelige deler som finner vannet ved såkalt "felt teknologi". Kun en svart plate som monteres i ønsket høyde. Kjøpte forresten en vannalarm (bilge-alarm) fra Johnson som virker etter samme prinsippet. Betryggende å få rask beskjed ved vannlekkasje i motorrom. Redigert 10.Juli.2006 av paxo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
HulkHaugen Svart 10.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2006 hmm...var den dyr? du skal jo ikke være rakettforsker for å lage det selv da med din eksisterende nivåbryter.. Sitér dette innlegget Mvh Børre Link to post
o.b.lix Svart 10.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2006 hmm...var den dyr? du skal jo ikke være rakettforsker for å lage det selv da med din eksisterende nivåbryter.. Rule kvikksølvbryter: ca 400...Johnson "felt-teknologibryter": ca 450... Jeg kjøpte johnson. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 10.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2006 Johnson "felt-teknologibryter": ca 450... Link ? Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
o.b.lix Svart 11.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2006 Link ? Suzuki Er kjøpt hos Gillow og Telle i Bergen. De har ikke nettbutikk... Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 11.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2006 Tror det er denne. Sitér dette innlegget Link to post
o.b.lix Svart 11.Juli.2006 Link til dette innlegget Svart 11.Juli.2006 Tror det er denne.Jepp. Er den jeg kjøpte hos Gillow og Telle for gode 400. Har sett at Marine og industrisalg også fører denne til ca samme pris. (Begge er i Bergen) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.