Jump to content

Overraskelse..... Bolter forsvunnet.

Quantum

Recommended Posts

Ikke til å tro. :headbang:

Har hatt Quantum på slipp siden mandag for å stoffe og polere under dollbord samt å rense for rur og sjell i dreva, bytte olje, belger og annet diverse.

Har holdt på etter jobb hver kveld til midnatt og i går kveld var poleringen ferdig og dreva på plass igjen.

Skulle ned og ta det siste av stoffingen i dag og da får jeg se noen oljedråper der hvor den ene bolten til undervannshuset sitter på styrbord drev. Sjekker nærmere og finner ingen bolt. Sjekker også de tre andre og oppdager at alle fire boltene er borte på drevet. :cryin:

Alt i orden på babord drev.

Drevene ble stoffet i går kveld og hvis boltene hadde vært borte i går ville det vært stoff i boltehullene .....det var det ikke.

Heldigvis fikk jeg tak i folk hos Sørfonden som velvillig åpnet butikken etter stengetid, så jeg kunne få nye bolter, kjempeservise. :yesnod:

Tenker med skrekk og gru hva som kunne ha skjedd hvis jeg ikke hadde oppdaget dette i dag.

Kan ikke skjønne noe annet en at boltene er fjernet etter at vi gikk hjem ved midnatt og gjort seg til kjeltring for kr 120,- ,som jeg betalte for fire nye, og dette til tross for at det er vakt i havna.

Båten skal sjøsettes kl 08.00 i morgen tidlig og granskes nøye før sjøsetting.

Tidligere båter: Skilsø 27 m/ Bukh 48 - Tristan 301 m/ VP MD 30 - Sandvik 25 m/ BMC 1500

Vårt prosjekt:

https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=8046

Hjemmeside:

www.GudrunogTrond.com

Jeg synes Jensens resonnement høres fornuftig ut. I tillegg kan du ved å bruke hans tankegang prise deg lykkelig over at noen forstyrret det som kunne ha kostet deg tusenvis av kroner!

Mitt råd: Vær litt på alerten de neste dagene, for sikkerhets skyld. Og hvis ikke vakten har fått beskjed, kan det jo være greit å informere dem om det.

SkipPer Gunnar

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...