M/B Shanty Startet 7.Juli.2006 Del på Facebook Startet 7.Juli.2006 Må bytte 2 ribber. disse må steames for å få bøyd den i riktig profil. har vurdert å lage dem i vannfast x-finer og epoxy(lage dem i jigg) men hvis jeg velger å steame dem, hvor lenge må disse steames/dampes? 2,5 cm tykke og 5 cm brede. Noen råd? Affe Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
Hulda Svart 7.Juli.2006 Del på Facebook Svart 7.Juli.2006 Vi brukte 45 minutter pr tomme materialtykkelse. Sitér dette innlegget Link to post
M/B Shanty Svart 7.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Juli.2006 Takk! Da holder det fint med drøye 45 minutter. Tusen takk! Affe Sitér dette innlegget Min hjemmehavn - Feda Småbåthavn Link to post
frank_berger Svart 24.August.2006 Del på Facebook Svart 24.August.2006 Hei,jeg har laget 8 stk.nye ribber.Jeg laget mal etter buen på skråget,og skjærte till 2 til 3 mm.tykke og 5 cm.brede fliser som jeg limte med epoksy og tvinga fast til malen.Måtte tilpasse litt etterpå men det ble bra.Måtte jo tilpasse hver og en da,for ingen er jo like. Sitér dette innlegget Hadde gud ment det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plasttrær. Link to post
Ingar Svart 25.August.2006 Del på Facebook Svart 25.August.2006 Skjælø skrev om steaming her. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.