pettergutt Startet 9.Juli.2006 Del på Facebook Startet 9.Juli.2006 Blåser det mer på Østlandet i år enn vanlig? Jeg syns ikke det har gått en eneste dag i år uten masse vind og påfølgende bølger. Solgangsbrisen pleide jo å komme mellom 3 og 6 på ettermiddagen, men iår syns jeg den er tilstedeværende hele dagen. Å ja, jeg er fra østlandet og syns en bris er mye vind;) Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 9.Juli.2006 Del på Facebook Svart 9.Juli.2006 (redigert) Å ja, jeg er fra østlandet og syns en bris er mye vind;) Det var solgangsbris lørdag og søndag forrige uke men den kommer da ikke før rundt kl 12?Litt avhengig av hvor du er, 13 i Oslo Ellers har du rett i det, har blåst mere enn normalt tror jeg... Redigert 9.Juli.2006 av Contraband (see edit history) Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Marna Svart 9.Juli.2006 Del på Facebook Svart 9.Juli.2006 Det er en jevn økning fra år til år. For 20 år siden var det en sjeldenhet å oppleve kulingen på sommeren, nå er den der både titt og ofte. mvh M. Sitér dette innlegget Marna Link to post
Slagskibet Svart 9.Juli.2006 Del på Facebook Svart 9.Juli.2006 Syntes det er bedre i år enn i fjor jeg ? Sitér dette innlegget Link to post
princess32 Svart 9.Juli.2006 Del på Facebook Svart 9.Juli.2006 Har vært jevn blåsing i hele denne helgen hvertfall. Håper på neste helg Sitér dette innlegget Link to post
Hallaron Svart 9.Juli.2006 Del på Facebook Svart 9.Juli.2006 helt enig ! Det har vært mye bra seilvind i år Sitér dette innlegget Maxi 95 1975 med Solé 25 mini 2004, Honwave T30-AE 2007 med Tohatsu 9,8 2005. Link to post
Suzuki Svart 9.Juli.2006 Del på Facebook Svart 9.Juli.2006 seilvind? Fra toppen av 13.5m kurvlift, føltes det som orkan.Minst.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Barsk IV Svart 9.Juli.2006 Del på Facebook Svart 9.Juli.2006 Det er en jevn økning fra år til år. For 20 år siden var det en sjeldenhet å oppleve kulingen på sommeren, nå er den der både titt og ofte. mvh M. Feil, det blåste selvfølgelig kuling på 80-tallet også. Jeg kan nesten ikke huske noe annet jeg.....! mvh. Barsk II Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 9.Juli.2006 Del på Facebook Svart 9.Juli.2006 Bare en ting å si: -Opp om morran og legg ut på fjorden når vinden er nesten borte. Frokosten tar man under veis. Det er ferie det! Så kan man ankomme neste havn når flesteparten legger ut fra havn. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.