Lur II Startet 10.Juli.2006 Del på Facebook Startet 10.Juli.2006 Meget bra løsning, for å vite om lensepumpa har svevet siden sist, og hvor mye: monter et 12v. ur med visere/sekundviser i serie med pluss til pumpa. Da vil du se om båten lekker / lekker mer. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 10.Juli.2006 Del på Facebook Svart 10.Juli.2006 ...i serie med pluss til pumpa...Pleier ikke å bry meg om sånne upresisheter, men dersom noen skulle følge ditt råd å koble en 12V klokke i serie med pluss til pumpa, så ville vedkommende oppnå at klokken antagelig ville virke fint og pumpa ikke i det hele tatt siden klokka bruker så uendelig mye mindre strøm enn pumpa. Ettersom pumpa er sikkerhetsutstyr synes jeg at denne villedningen burde oppklares. Selvfølgelig kobler du klokken i parallell med pumpa - da virker begge deler, både klokke og pumpa Sitér dette innlegget Link to post
Boywonder Svart 10.Juli.2006 Del på Facebook Svart 10.Juli.2006 God ide! Sitér dette innlegget En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.