Sydvesten Startet 11.Juli.2006 Del på Facebook Startet 11.Juli.2006 Ser det er en krabat som selger noen han kaller for fiskefinner på qxl.no er det noen som vet om dette fungerer... kunne godt tenke meg noe lignende på hyttejolla, men kun for å finne grunner i sjøen ol..... men er skeptisak til alt som selges veldig billig... men på den andre siden så er det jo ikke som mange hundrelappene dette koster Fiskefinner Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
index Svart 11.Juli.2006 Del på Facebook Svart 11.Juli.2006 Har en slik liggende i kjelleren, men har ikke testet den ennå. Tanken var å ha den med i jolla for å kartlegge interessante havner for senere bruk. Men etter at jeg fikk denne har jeg ikke hatt med jolla på tur, da jeg er nødt til å dra den med meg hjem for hver gang. Tungvint! Den jeg har dekker dybder ned til 30 meter, så jeg vil tro at den har begrenset verdi i forbindelse med fiske. Men til å gjøre seg kjent på steder der man ikke våger seg inn med båten i første omgang kan den nok ha sin misjon vil jeg tro. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Vanisian Svart 11.Juli.2006 Del på Facebook Svart 11.Juli.2006 (redigert) Hei. Lidl har en samme type nå på tilbud, men med betegnelse DF 48. Den registrerer dybder og fisk ned til 25+11 meter. Kjøpte ein ifjor som eg har i gummibåten. Synst den er grei å ha når man er på ukjente plasser og skal ha ut teiner eller garn. Så den kan anbefales. Prisen hjå Lidl er kr:299- Steinar Redigert 11.Juli.2006 av Vanisian (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 11.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Juli.2006 Takker, stikker innom Lidl og sjekker.... tenkte selv å bruke den ved teine og ruse settinger.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.