Jump to content

Bærbart "ekkolodd" på QXL

Sydvesten

Recommended Posts

Ser det er en krabat som selger noen han kaller for fiskefinner på qxl.no er det noen som vet om dette fungerer... kunne godt tenke meg noe lignende på hyttejolla, men kun for å finne grunner i sjøen ol..... men er skeptisak til alt som selges veldig billig... men på den andre siden så er det jo ikke som mange hundrelappene dette koster

Fiskefinner

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Har en slik liggende i kjelleren, men har ikke testet den ennå. Tanken var å ha den med i jolla for å kartlegge interessante havner for senere bruk. Men etter at jeg fikk denne har jeg ikke hatt med jolla på tur, da jeg er nødt til å dra den med meg hjem for hver gang. Tungvint!

Den jeg har dekker dybder ned til 30 meter, så jeg vil tro at den har begrenset verdi i forbindelse med fiske. Men til å gjøre seg kjent på steder der man ikke våger seg inn med båten i første omgang kan den nok ha sin misjon vil jeg tro.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Takker, stikker innom Lidl og sjekker.... tenkte selv å bruke den ved teine og ruse settinger..

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...