Jump to content

Hulda 60 år i dag. Gratulerer.


HomerSimpson

Recommended Posts

Slutter meg til gratulasjonen :flag:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Mange takk!!

 

Har en liten hangover i dag, ble 3 glass vin i går. Enkelte vintyper slår meg fullstendig ut. Dagen i dag "feires" med en tur til Strömstad, der Hulda er på sommerbeite. Skal dykke ned og skjære løs noe tau som har viklet seg rundt propellen. Det blir også årets førse bad.

 

I gamledager så jeg på 60-åringer som fossiler. Kan ikke si jeg merker alderen tynger. Går det like greit de neste 60 årene skal jeg ikke klage.

Link to post
Share on other sites

Ellers kan jeg ikke skjønne hangover etter 3 glass vin. Var det:

1. Brennevin eller

2. Norgesglass du drakk av

Neida, vanlig kjøkkenglass. Jeg er en av disse med et alvorlig og meget hemmende handicap når det gjelder god vin. Får jeg et glass Bordeaux, går jeg rett i kjeller'n dagen etter. Noen ganger overskygger imidlertid nytelseslysten fornuften. Det blir som om Worse skulle vært allergisk mot Cognac.

 

Tre glass, og jeg er helt skranglete dagen etter. Hodepine, øresus og krematoriet er i fullt opprør. Jeg lærer aldri.

Link to post
Share on other sites

Gratulerer og velkommen etter! :cheers::flag:

 

I gamledager så jeg på 60-åringer som fossiler. Kan ikke si jeg merker alderen tynger. Går det like greit de neste 60 årene skal jeg ikke klage.

Enig!

Eneste forskjellen jeg kan merke er at det ikke er så mange gamle mennesker å se lenger.... :rolleyes:

Hilsen Nils Rømcke som har tresnekka Tora og motorbåten Saowanee
Jeg er litt gal, og trives ganske godt med det ................

Link to post
Share on other sites

Gratulerer og velkommen etter!

Enig!

Eneste forskjellen jeg kan merke er at det ikke er så mange gamle mennesker å se lenger....

Joa, men har du lagt merke til at antallet unge, pene damer øker???!!

 

Likte forresten den skinnallergien "dagen etter også". Jeg var ute for en himla kule for mange år siden. Traff igjen en kompis og hans kone som vi ikke hadde sett på årevis. Vi gutta ble nokså hinsides festlige etter hvert. Dagen derpå var Admiralen ikke nådig, måtte søke trygg havn hos svigermor.

Link to post
Share on other sites

I gamledager så jeg på 60-åringer som fossiler. Kan ikke si jeg merker alderen tynger. Går det like greit de neste 60 årene skal jeg ikke klage.

 

Har herved sendt lykke ønskninger om at det skal gå MINST like bra de neste 60år!

 

Gratulerer med dine første 60år!

Link to post
Share on other sites

Gratulere med dagen Hulda. :flag_sw::flag:

 

 

60 åringer er ikke fosiler, kun voksne med masse erfaring. Og det har vi jo fått erfare her med Huldas mange fornuftige innlegg med råd og vink.

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Neida, vanlig kjøkkenglass. Jeg er en av disse med et alvorlig og meget hemmende handicap når det gjelder god vin. Får jeg et glass Bordeaux, går jeg rett i kjeller'n dagen etter. Noen ganger overskygger imidlertid nytelseslysten fornuften. Det blir som om Worse skulle vært allergisk mot Cognac.

 

Tre glass, og jeg er helt skranglete dagen etter. Hodepine, øresus og krematoriet er i fullt opprør. Jeg lærer aldri.

Gratulerer så mye, Hulda :cheers:

 

Men: tar det ikke tung, du er heldig :yesnod:

Hvis jeg er på gang med feiering så koster det både hodepine og en liten formue,

hver gang :rolleyes:

 

:lol:

 

:seeya:

Jørg

Redigert av Joerg Becker (see edit history)

=>  Husk: Sier du ikke noe, da sier du "Ja".

=> Leser Du også på Båtplassens MARKED ?
=> Link til egne nettsider Sterling Power, Balmar, Victron, egen FAQ (tips feilsøking mm), osv.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...