Jump to content

Impeller til BMC Motor, hjelp meg!


es99

Recommended Posts

Hei folks.

 

Har en BMC motor 2,5L 56hk. trenger å bytte impeller på den! problemet er det at jeg aner ikke hvor jeg kan få tak i den. har prøvd alle forhandlere i nærområdet (Sandefjord Larvik Tønsberg) og ingen av dem har engang peiling på hvem og hvor det selges deler til BMC.

 

Noen som vet om hvor jeg kan få tak i den så hadde det vært helmax!! fort deg og svar :) :seeya:

 

SOMMERFERIE !!!

Link to post
Share on other sites

Behøver det være en BMC-del da? Ta med deg den gamle impelleren til en forhandler og hør der.

Jeg byttet impeller på en BMW D-50, omtrent samme motorstørelse som din BMC. (2,4 liter, 48 hk)

Benyttet da en originaldel til Volvo. Helt sikkert en annen motor som benytter samme impeller.

Link to post
Share on other sites

Jeg visste heller ikke hvilken impeller jeg skulle ha så jeg tok med den gammle impellereren til en butikk der de selger slike. Fant en Jabsco som så maken med den gammle (Kunne like gjerne vært en fra Biltema).... Passet samtidig på å skrive med nummret på den nye så jeg slipper å pelle ut den gammle en for å kjøpe ny neste gang.

Båten har sin faste plass i hagen.......

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...