Jump to content

Tegninger til båter fra Fredhøys forlag

MaLang

Recommended Posts

Jeg har tegninger til en liten speedbåt i kryssfiner, tror den er ca 13 fot og beregnet for opp til 25hk. Hvis jeg ikke husker helt feil het den Spite-X. Kjøpt fra en eller annen katalog sent på syttitallet tror jeg, men formen ser betydelig eldre ut.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
  • 2 uker senere...
  • 4 år senere...

Heisann! Jeg ser av tidligere post her at "Jonol" har en tegning av "16' plattgatter" fra Fredhøys forlag. Har du fortsatt denne tilgjengelig og er det mulig å få kjøpt en kopi? Jeg har selv en tegning av "Lark Spesial" som kan kopieres dersom det er noen som har interesse. Min far bygget en slik båt på begynnelsen av 70-tallet. Den var utstyrt med en 40 hk Johnson 1968 modell med manuell start, som var skikkelig tung å dra i gang. Den var etter det jeg husker riktig så pen å se på....

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...