Jump to content

Endelig skal ny båt hentes..... og det er ferie


TommyJ00

Recommended Posts

Båten er bygd i Langesund og er av typen langøya 29.

Bygd av en som heter Georg Mustad.

 

Sitter en 100hk merzedes ombord og det er ny VHF og Kartplotter.

Ikke akkurat en marine motor, men nylig satt inn, så hvis jeg ikke piner den på for høyt turtall og skyver halve sjøen etter meg så går nok den greit.

 

Bilde

 

Bilde

 

 

 

Tommy.

Redigert av GipsyGirl (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Da nærmer det seg. Forrige eier klargjør båten i dette øyeblikk og transport er ordnet for meg og et par kompiser i morgen til Drammen. Verktøy (en vet jo aldri?!!?) , sengetøy og første anker dram er også pakket........

 

Har selv hatt trebåt. Stiller meg først i køen av gratulanter. En fin båt som du sikkert får mange fine turer på fjorden med. :flag:

 

Hvem er båtbyggeren?

Mener forrige eier nevnte Georg Mustad i Langesund.

Får håpe det passer bedre neste år så jeg får blitt med på et mulig nytt Horten treff i 2007? Heira har gitt referat om et fantastisk treff med mye fine folk.

 

 

Grattis Tommy, når kommer denne til Skjærhalden da???

Hehe det er ikke sikkert det blir så lenge til Gunnar.

Kommer til å dra ut i det området i førsten av uka, for så å gå mot koster.

Link to post
Share on other sites

Den var jo bare nyyydelig. Gratulerer så mye. :flag: Jeg ligger på Walberg. Hvor i Skjebergkilen holder du til. Vi sees sikkert.

Den vil ligge i Skjebergkilen marina, Ullerøy.

 

Ellers takk for alle godord. Nå er bilen pakket, og det blir noen timer på jobb før avreise til Drammen kl 14.00. Kunne vel ikke vært mer heldig med været enn det som er meldt ut Oslo fjorden i kveld. Helgen blir brukt i marinaen til rigging og diverse små forbedringer teknisk før ferieturen starter mandag.

 

God Sommer til alle sammen.

Tommy.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...