troja Startet 13.Juli.2006 Del på Facebook Startet 13.Juli.2006 hei er det noen som har testet dette produkte og kan si noe om lanktids effekten? http://www.tcnano-norge.no/Pages/pg_gelcoat_info.html Sitér dette innlegget Link to post
Arnstein Svart 13.Juli.2006 Del på Facebook Svart 13.Juli.2006 Ja, men har ikke testet lenge nok til å avsi endelig dom. Så langt ok. Har ikke brukt vaskemiddel ved vasking av de grå sørgerendene etter regnværsperioder. Bruker kun vann og klut. Frisker opp glansen igjen med polergarn. Sitér dette innlegget mvh Arnstein M/B JAVA Ja, til obligatorisk småbåtregister og båtførerprøve. Link to post
Nord-West 740 Svart 15.Juli.2006 Del på Facebook Svart 15.Juli.2006 Har hatt det på ca 2 måneder nå, og ennå er det like blankt. Veldig dyrt, men jeg mener alikevel at det var verdt det. På de plassene som var svært matte måtte jeg gå over et par ganger, men da ble det også bra. Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 2.Juli.2008 Del på Facebook Svart 2.Juli.2008 Hei Er det noen som har prøvd TCnano sine produkter ? Min forhandler solgte meg noe gelcoat rens som heter gelcoat,den lille flasken var jo gaske kostbar ( 300 kr ) så jeg lurer på om den er vert pengene ? Sitér dette innlegget Link to post
truls8 Svart 2.Juli.2008 Del på Facebook Svart 2.Juli.2008 Ta et søk på forumet her, det er TCnano er diskutert mange ganger. Ellers så er det sikkert noen som svarer på denne også. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.