Sjøfareren Startet 13.Juli.2006 Del på Facebook Startet 13.Juli.2006 God kveld godt folk. Noen som vet hvor man får tak i etiketter (helst ferdig merkede) til bruk i forbindelse med et bryterpanel? Har en båt hvor disse benevnelsene er missvisende og til dels mangelfulle... De som er der er kvadratiske og anslagsvis 1x3 cm. Sitér dette innlegget Link to post
Suzuki Svart 13.Juli.2006 Del på Facebook Svart 13.Juli.2006 det du trenger, er trolig en merkemaskin. Da kan du lage de tekster, fonter og forklaringer du trenger, og lime rett på. Da kan du lage etiketter, med teksten du vil ha.Tape finnes i alle varianter, og alle slags farger. Velger du superdupertypen, får omtrent asbest tape med dynamitt-lim. Sitter (nesten)evig. Jeg valgte vanlig tape, duger helt fint under dekk, løsner litt i særs fuktig miljø.(kjølsvin & utendørs..) Har ikke noe bra bilde,men her ser du prinsippet.. Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
Tommy007 Svart 14.Juli.2006 Del på Facebook Svart 14.Juli.2006 Hei, Jeg har også savnet etiketter for merking av brytere etc. har funnet noen i USA fra blue sea systems, de har også bra sikringsbokser, som man kan få hos Swang, men de har ikke merkelapper. Ta kontakt med Peter Kennedy Yacht Services, og han sender merkelapper til deg, koster et par USD i frakt. Jeg har et sett som grå med hvit skrift som jeg ikke skal bruke de har part nr. 8217 hvis du er interessert Sitér dette innlegget Link to post
Tommy007 Svart 14.Juli.2006 Del på Facebook Svart 14.Juli.2006 OBS, Jeg glemte å legge inn linker til Peter Kennedy Yacht Services Her er en direkte til merkelappene : http://www.pkys.com/Blue_Sea/Labels.htm Og en til hjemmesiden: http://www.pkys.com Sitér dette innlegget Link to post
HomerSimpson Svart 14.Juli.2006 Del på Facebook Svart 14.Juli.2006 Du får kjøpt selvklebende merkelapper i vanlig båtbutikk. De finnes med symboler eller tekst. Du får de sorte med hvit skrift elle hvite med sort skrift. Jeg tror jeg betalte ca 15.- for ett brett med ca 50 lapper med forskjellige symboler. Sitér dette innlegget Det må da være mulig å drikke alkohol uten å ha det moro??? Link to post
Sjøfareren Svart 14.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Juli.2006 Takker for tilbakemld. Tommy007 - kommer tilbake til deg om jeg ikke får tak i dette i de lokale båtbutikkene. Sitér dette innlegget Link to post
Herman Svart 14.Juli.2006 Del på Facebook Svart 14.Juli.2006 Hvis du har tilgang til et tegneprogram, kan du tegne opp hele instrumentpanelet ditt, med tekst og symboler som du vil ha det, på den plassen du vil. Så sender du hele fila til et bilreklamefirma på det formatet de vil ha det på, og de trykker det ut for deg som et klistremerke. Jeg har fått laget et ca 30x40 cm i svart med hvit skrift/symboler. Helt gratis er det ikke, vil tippe +/- 500,- Sitér dette innlegget All I ask is a tall ship and a star to steer her by Link to post
HulkHaugen Svart 15.Juli.2006 Del på Facebook Svart 15.Juli.2006 Disse får du kjøpte på maritim med ferdige symboler eller tekst i sort m/hvit tekst eller motsatt på maritim. Sitér dette innlegget Mvh Børre Link to post
KongConan Svart 21.Juli.2010 Del på Facebook Svart 21.Juli.2010 Har lett på meg krampe etter et symbol på min joda 7500...tidligere eier vet ikke hva den knappen gikk til, og jeg har ikke funnet det ut selv heller. Det sitter nederst til venstre på bryterpanelet (regner med at de er i lik rekkefølge på alle 7500) Noen som vet hva jeg snakker om? Sitér dette innlegget Link to post
tomcat Svart 21.Juli.2010 Del på Facebook Svart 21.Juli.2010 Har du et bilde av knappen? Sitér dette innlegget Link to post
KongConan Svart 21.Juli.2010 Del på Facebook Svart 21.Juli.2010 Det jeg ikke har...kan ta et imorgen. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare hvordan det ser ut heller....en blanding av et snøfnugg og ei sol Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.