Jump to content

Hjelp: er dette en skade av kosmetisk art eller krever den..

hyperlink

Recommended Posts

Hei alle båtvenner,

Er dette en skade eller er det kun av kosmetisk karakter? Bilde av båten er her:

Bilde

detaljbildet er fra inspeksjonsluka du ser på bildet. "Skaden" ser du her. Det er helt klart en sprekk som går tvers over spantet, men det er vanskelig å si om den går helt ned. Detaljbildet viser spantet på babord side og sprekken er ganske langt ut mot skroget. Spantet ligger rett bak bensintanken, og det er usikkert for meg om dette spantet har annen funksjon enn å feste dørken. NB: bildet er tatt rett ovenfra

Bilde

Spml: må dette utbedres? og er det noen som har erfaring og kan si hvor stor/liten jobb dette er?

På fårhånd takk!

Rolf

Hei,

Jeg vurderer å kjøpe denne båten, men er ganske betenkt etter å ha sett denne skaden (eller hva det er). Det er vanskelig å se om sprekken går helt ned, men jeg har tenkt som dere at han har landet svært hardt med mye last...sikker smart å droppe dette kjøpet..

Rolf

Hei,

Jeg vurderer å kjøpe denne båten, men er ganske betenkt etter å ha sett denne skaden (eller hva det er). Det er vanskelig å se om sprekken går helt ned, men jeg har tenkt som dere at han har landet svært hardt med mye last...sikker smart å droppe dette kjøpet..

Rolf

Hvis du har tenkt å kjøpe deg en Rib, så har jeg en rød Zodiac Pro II 500 m/ 94 mod Johnson på!

Båten er 96, med helt ny pontong som blir levert i kommende uke.

Syrefast targabøyle med diodelandterner.

Hydraulisk styring

Senter jockeykonsoll med 70l fast tank under

Tett stuverom intregrert i baugen

Gaupen henger

Sammenleggbar vannskistang

Et rått og arti leketøy og bruksbåt...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...