hyperlink Startet 14.Juli.2006 Del på Facebook Startet 14.Juli.2006 Hei alle båtvenner, Er dette en skade eller er det kun av kosmetisk karakter? Bilde av båten er her: detaljbildet er fra inspeksjonsluka du ser på bildet. "Skaden" ser du her. Det er helt klart en sprekk som går tvers over spantet, men det er vanskelig å si om den går helt ned. Detaljbildet viser spantet på babord side og sprekken er ganske langt ut mot skroget. Spantet ligger rett bak bensintanken, og det er usikkert for meg om dette spantet har annen funksjon enn å feste dørken. NB: bildet er tatt rett ovenfra Spml: må dette utbedres? og er det noen som har erfaring og kan si hvor stor/liten jobb dette er? På fårhånd takk! Rolf Sitér dette innlegget Link to post
Taucher Svart 15.Juli.2006 Del på Facebook Svart 15.Juli.2006 hmmm....så jo ikke helt fint ut, men slik jeg ser det virker det som om det ikke er noe problem,hvis det er hele dørken som holdes på plass av dette ville jeg tatt en grundig kikk på dette, kjipt hvis du sår igjen uten dørk midt på fjorden.... Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 15.Juli.2006 Del på Facebook Svart 15.Juli.2006 Slik som jeg skjønner problemet og bildet så ser jeg ingen grunn til å avbryte sesongen for reparasjon. Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 15.Juli.2006 Del på Facebook Svart 15.Juli.2006 Er dette din båt idag, eller vurderer du og handle båten? Det første jeg tenkte var: her en det en kar som har hatt seg en real luftetur for så og lande HARDT, med resultat at dette har sprukket... Er skaden forsøkt reparert?, kunne se slik ut på bilde. Sitér dette innlegget Link to post
hyperlink Svart 15.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.Juli.2006 Hei, Jeg vurderer å kjøpe denne båten, men er ganske betenkt etter å ha sett denne skaden (eller hva det er). Det er vanskelig å se om sprekken går helt ned, men jeg har tenkt som dere at han har landet svært hardt med mye last...sikker smart å droppe dette kjøpet.. Rolf Sitér dette innlegget Link to post
Holmedal Svart 16.Juli.2006 Del på Facebook Svart 16.Juli.2006 Hei, Jeg vurderer å kjøpe denne båten, men er ganske betenkt etter å ha sett denne skaden (eller hva det er). Det er vanskelig å se om sprekken går helt ned, men jeg har tenkt som dere at han har landet svært hardt med mye last...sikker smart å droppe dette kjøpet.. Rolf Hvis du har tenkt å kjøpe deg en Rib, så har jeg en rød Zodiac Pro II 500 m/ 94 mod Johnson på! Båten er 96, med helt ny pontong som blir levert i kommende uke. Syrefast targabøyle med diodelandterner. Hydraulisk styring Senter jockeykonsoll med 70l fast tank under Tett stuverom intregrert i baugen Gaupen henger Sammenleggbar vannskistang Et rått og arti leketøy og bruksbåt... Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 16.Juli.2006 Del på Facebook Svart 16.Juli.2006 Du skal lytte til tvilen i hjertet ditt. Hva sier selger om skaden da ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.