eysteind Startet 16.Juli.2006 Del på Facebook Startet 16.Juli.2006 Kjøpte for noen år siden flere sett med båtsportkart som ble solgt veldig billig (50kr/mappe) p.g.a det ikke var det nyeste oppdateringene (2001). Tror eg ble tipset om internettsida her på forumet. Vet noen hvor eg kjøper slike kart? Har fått raskere båt siden sist eg kjøpte kart, og må difor utvide strekningen... Sitér dette innlegget Link to post
sammy Svart 16.Juli.2006 Del på Facebook Svart 16.Juli.2006 gammle kart er en sinnsyk dårlig innvestering.Kjøp nye du. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 16.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Juli.2006 Har kartplotter, og er ikke intressert i veldig gamle kart. Kart som er et er eller to går fint å bruke mener eg. Det er jo bare å påføre nye oppdateringer som ligger ute på nettet... Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 16.Juli.2006 Del på Facebook Svart 16.Juli.2006 Jeg kjøpte KystAtlas nå nylig, til 1290 spenn. Kul bok da, men prisen synes jeg var litt høy. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Ingar Svart 16.Juli.2006 Del på Facebook Svart 16.Juli.2006 Tror eg ble tipset om internettsida her på forumet. Vet noen hvor eg kjøper slike kart?Det var http://kartbutikken.no som solgte disse.(Hadde annonse på Leverandørsiden vår, ikke hørt noe mer fra dem på leeenge) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.