hav fisker`n Startet 18.Juli.2006 Del på Facebook Startet 18.Juli.2006 nå byner jeg å lure på hva som har hendt jeg må ta i ganske hardt for og sette den i gir framover det har kommet siden i vinter har sjekket om gir vaier har fått en knekk eller lignende men den ser like fin ut, løsnet vaier feste på gire å vred på spaken manuelt den var ikke hard å flytte, så hva kan ha skjedd ?? Sitér dette innlegget Link to post
jorhei Svart 18.Juli.2006 Del på Facebook Svart 18.Juli.2006 Det kan ikke bare være noe så enkelt som at den trenger litt smøring ett sted da Sitér dette innlegget Det er bedre å angre på noe man har gjort, enn å angre på noe man ikke har gjort !!! HOLDER PÅ MED LANGTIDSPROSJEKT, BARE SE HER. Link to post
tom-ass Svart 18.Juli.2006 Del på Facebook Svart 18.Juli.2006 Jeg hadde samme problem, med gass. Det som hadde skjedd var at wireren hadde ligget for nære eksosmanifoilden, og dermed smeltet strømpa. Da ble den sykt hard. Måtte bytte jeg. Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.