beertrip Startet 18.Juli.2006 Del på Facebook Startet 18.Juli.2006 Hei Trenger en liten lykt med rundstrålende lys, type fjøslykt e.l. Bør ...Nei må ha bra levetid på batteri. Kom med forslag,gjerne med linker til nettbutikk. Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 18.Juli.2006 Del på Facebook Svart 18.Juli.2006 Osram kommer med diodelykt. Aner ikke om den gir nok lys, men opptil 100 timer på 4 stk AA batterier (i følge reklamen). Ellers har du en større utgave med 7W lysrør fra bl.a. Clas Ohlson. Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
OT-flyktning Svart 19.Juli.2006 Del på Facebook Svart 19.Juli.2006 Den fra Clas Ohlson er også fra Osram og Lidl har med jevne mellomrom disse og andre fra Osram på tilbud. Den lille med lysdioden så jeg også et sted. Men prisen var på omtrend det dobbelte av CO-utgaven men så var det jo en snerten liten sak Sitér dette innlegget Link to post
beertrip Svart 19.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Juli.2006 TAKKER for svar Hvor lenge varer batteriene på den lampa med lysrør? Mvh Beertrip Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 19.Juli.2006 Del på Facebook Svart 19.Juli.2006 Det aner jeg ikke. Bruker den nesten ikke, samler bare på batteridrevne lykter Sitér dette innlegget Link to post
Jens_P Svart 19.Juli.2006 Del på Facebook Svart 19.Juli.2006 (redigert) Det aner jeg ikke. Bruker den nesten ikke, samler bare på batteridrevne lykter Kjekt å ha, ikke sant? Blir svar skyldig på levetid for lysrørtype. Går ikke frem av de brosjyrene jeg har funnet. Har en av den typen, men bruker den så sporadisk at jeg ikke vet. Vil tro vi snakker om mindre enn 10 timer. Lampen har vært i salg et par-tre år, så noen her har kanskje erfaring? Redigert 19.Juli.2006 av Jens_P (see edit history) Sitér dette innlegget Lykke er en kombinasjon av god helse og dårlig hukommelse! Link to post
Marwin Svart 19.Juli.2006 Del på Facebook Svart 19.Juli.2006 Noen som vet prisen på diodelampen?? Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
OT-flyktning Svart 19.Juli.2006 Del på Facebook Svart 19.Juli.2006 Jeg så den i en båtsjappe (!!!). Og da var prisen minst 398,- Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.