Wolwerine Startet 23.Juli.2006 Del på Facebook Startet 23.Juli.2006 Hei Er det noen som har peiling på hvor lenge eg bruker å gå fra Stavanger til Haugesund i 12 knops fart? Og veit dere kor mange knop eskorten til reddningselskapet går med fra Haugesund til Langevåg? Håper noen kan hjelpe Sitér dette innlegget Link to post
affanavy Svart 23.Juli.2006 Del på Facebook Svart 23.Juli.2006 Fra Stvg. til Hgsd. er ca. 30 nm. Med 12 kn tar det ca. 2 1/2 time. Legg til litt for sakte fart innen havneområdene, så blir det i underkant 3 timer. Farten til eskorten kjenner jeg ikke. Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 23.Juli.2006 Del på Facebook Svart 23.Juli.2006 Skal ikke si bestemt farten til kyst patruljen men om du marsjer på 12 så tror jeg du er godt innenfor. Mener og ha lest at kystpatruljene holder 7-8 knop? Sitér dette innlegget Link to post
Nemo Svart 23.Juli.2006 Del på Facebook Svart 23.Juli.2006 Farten til kystpatruljen tilpasses alltid den båten som gjør minst fart av de som har meldt seg på. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.