Jump to content

Billig og bra GPS til båt/kanskje bil


Beining

Recommended Posts

Hei,

 

Jeg og farfar driver å snakker om å spleise på en GPS til å bruke i båtene.

Han har litt lyst på en som også har mulighet for vei kart.

 

Prisen bør ikke være så veldig høy, siden vi kun ferdes i indre Oslo-fjord for det meste.

 

Lurer også på hva en GPS kan gjøre?

Kan den vise grunder, øy navn osv...?

 

Skriv gjerne link til typer, og hva slags funskjoner GPSer til båt har.

 

Takk for svar

Fred ut båtvenner!

Skipper skuteløs

Link to post
Share on other sites

Eg er ingen ekspert, men eg har ein Garmin i båten - trur det er ein 178 C, kombinert ekkolodd - GPS og kartplottar. Sjå http://www.garmin.com/marine/products.html#chartplotters

 

GPS-en finn posisjonen - slik at du heile tida veit kor du er (eller rettare: kor du nettopp har vore, GPSen kommuniserer med satelittar, og den kommunikasjonen tar litt tid).

 

Kartplottaren teiknar eit utsnitt av sjøkartet (zoom). I Garminen er det eit innebygd verdskart, temmeleg grovt, berrre store øyar er innteikna. Derfor er det lurt å kjøpe kartbrikke (kostar vel 2000 kr) med sjøkartet. Her får du all informasjonen som finst på sjøkartet. http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...6&plid=5976

 

Eg har opplevd at kartplottaren har mista kontakten med kartbrikken - men GPSen har eg aldri hatt problem med. Men eg har alltid hatt papirkart i tillegg til kartplottaren.

 

Eg er nybegynnar på GPS. Det er kjempeartig å leggje inn ei rute du har tenkt å gå, og sidan navigere etter den innlagte ruta. Garminen min har engelsk og norsk bruksanvisning, og det med norsk bruksanvisning er eit kjempepluss.

 

Eg lærer etter "learning by doing"-prinsippet. Det er det mange som gjer, og så ender dei på eit skjer før dei er utlært.

 

Kartbrikken kan du flytte mellom ulike båtar. Men sjølve GPS-en er installert i båten, og ikkje så grei å flytte. Dei små GPS-ane som du held i handa, trur er blir for små. Bil-GPS veit eg ikkje noko om, men kartbrikken med sjøkart har du lite bruk for i bilen.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...