Framtia Startet 23.Juli.2006 Del på Facebook Startet 23.Juli.2006 (redigert) Driver med et lite prosjekt og må kjøpe noen små emner i syrefast stål. Har prøvd flere lokale verksteder, men har ikke funnet det jeg trenger grunnet ferieavvikling. Det jeg trenger er; 2 stk. ca 3 mm plate, dim 65 mm x 200 mm. 2 stk. ca 3 mm plate, dim 40 mm x 150 mm. Alle dimensjoner har justeringsmonn, så det trenger ikke være eksakt disse målene. Noen som har gode tips til hvor jeg kan få tak i dette i løpet av de nærmeste dagene, fortrinnsvis i Oslo-området? Hilsen Ktpriv Redigert 24.Juli.2006 av ktpriv (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Suggen (i sundet) Svart 23.Juli.2006 Del på Facebook Svart 23.Juli.2006 Hei Ktpriv. Stene stål i Fredrikstad har syrefast til en billig penge, men ring dem først for de har klipperaid med jevne mellomrom. Dette er kapp fra industrien i forskjellige tykkelser og tildels store plater. (men det blir jo 50min. kjøring da) hilsen Ketil Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 23.Juli.2006 Del på Facebook Svart 23.Juli.2006 Enhver skraphandler kan jo prøves Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.