Gilmore Startet 24.Juli.2006 Del på Facebook Startet 24.Juli.2006 (redigert) Jeg har planer om å kjøpe håndholdt GPS og har sett litt på Garmin - GPSMAP 60/76. Det jeg finner ut er at den eneste forskjellen mellom 60/76C og 60/76Cx er at den sistnevnte har minnebrikke og SiRF-antenne? Har sett litt rundt på nettet og funnet ut at prisforskjellen mellom f.eks en 76C og en 76Cx er ca 1000 kr. Det jeg da lurer på er om det er noe hensikt for meg å legge i 1000 kr ekstra for å få minnebrikke...? Redigert 24.Juli.2006 av Gilmore (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
yevensen Svart 25.Juli.2006 Del på Facebook Svart 25.Juli.2006 Ja, kjøp med minnebrikke. OK det spørs hvor mye kart du vil lagre. Jeg har 60C og den lagrer 56mb. Bruker City navigator bil kart + topo kart. Skal du bruke den på bilferie fra Danmark og nedover er minne fullt med danmark og nord tyskland. Har du mulighet for ekstra minnebrikke er problemet løst. Eller du vil reise Norge rundt og vil ha inne både bilkart og topo kart for fot turene. HAr du med bærbar PC kan du bare legge inn kart etter behov. Sitér dette innlegget Link to post
Gilmore Svart 27.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 Ca hvor stor plass tar ett område av Bluechart? F.eks "Region EU041 - Norway South Coast: Oslo-Skagerak-Haugesund" Og dersom jeg ønsker 2 områder. Må jeg da betale dobbel pris eller er det noen form for "rabatt" ved kjøp av flere områder? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.