perro Startet 27.Juli.2006 Del på Facebook Startet 27.Juli.2006 Er det noen som vet hvilken dimensjon og gjenger det er på oljeavtappningspluggen som sitter på gearhuset på en 70 hk 2001 mod Yamaha. Tenkte jeg skulle lage meg ett slags pumpesystem så det blir litt lettere å skifte gearolje. Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 27.Juli.2006 Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 Jeg kjøpte en literflaske med girolje (av merke OMC som er/var Johnson/Evinrude) som har slange med stuss som jeg skrur inn i nedre hull for oljepåfylling - gjengene passer til alle motorer jeg har brukt denne på Johnson, Tohatsu, Yamaha, Honda og Suzuki så tydeligvis internasjonal standard. Girolje kjøper jeg i femlitersdunker fra Reginol (de finner du på nettet) til en brøkdel av prisen i båtbutikker. Med andre ord det du ser etter finnes fikst ferdig i butikken! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
perro Svart 27.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 Takk for det. Jeg prøvde ett slikt sett som skal passe på Mercury , men det passet ikke på Yamaha. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.