bjoris Startet 27.Juli.2006 Del på Facebook Startet 27.Juli.2006 Fruen og pluggen skal ut å fly, flyet går så ukristelig tidlig som 0645 så dermed må det bli båten oppover kvelden før heller enn å ta ferjen kl. 0400 om natten... MEN, er det noe bra plass å ligg med båten her? Vet det er mange flotte uthavner i området, men vil gjerne ligge så vi slipper å lette anker om morningen, før etter de er vel avgårde... Takk for tips! Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Regent Svart 27.Juli.2006 Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 Hei Der er en liten båthavn rett ved siden av flytebrygga der hurtigbåtene går inn. Vil tro det er muligheter til å få en tamp på land der for en overnatting. Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
Sydvesten Svart 27.Juli.2006 Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 Som nevet er vel Flesland brygge et greit sted, men det er litt krøkkete å komme seg til flyplassen derfra.. Det går buss til og fra flyplassen, men kun ved hurtigbåtanløp... men taxi fra er vel greit å skaffe seg via telefonen.. Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Regent Svart 27.Juli.2006 Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 Hei igjenn ca 7 min med taxi opp til flyplassen men bestill i litt god tid og presiser at du ikke kommer med hurtigbåt, så burde det gå greit Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
bjoris Svart 27.Juli.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 Takk for svar, det er altså der hurtigbåten legger til? Mener jeg så en molo når vi passert for et par uker siden Sitér dette innlegget Blogg:S/Y FRI - (2008-2018: Hanse 350 - 2019: NB820 Sport og Bavaria B/One) 2020-: NB 870 Ardea D4-260 2012/2013 model Link to post
Sydvesten Svart 27.Juli.2006 Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 Jepp, det er noen plasser på innsiden av moloen... sikkert private, men du kan vel stikke en tamp i land et sted Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.