snekkegutt Startet 27.Juli.2006 Del på Facebook Startet 27.Juli.2006 Finnes det noen brukendes kart som ligger gratis på nettet? Tenker ikke nødvendigvis på detaljnivå med Båtsportkart, det finnes vel neppe. Men andre bra kart-nettsteder? mvh classic Sitér dette innlegget Link to post
Kjell E Svart 27.Juli.2006 Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 C-map har en gratis tjeneste som heter C-Marina som du kan prøve. Du får ikke opp kart i full skjerm, men du kan zoome inn og ut. Du må registrere deg, men det er gratis - du får et brukernavn og passord tilsendt pr. e-post. Du får også en personlig mappe hvor du kan lagre kartutsnitt, her er ett fra Bergen: Og her har jeg zoomet inn på Vågen: Jeg bruker det for planlegging av turer hjemmefra, og er rimielig fornøyd med tjenesten. Mvh, Kjell Sitér dette innlegget LA3939 har endret brukernavn Link to post
Erik Svart 27.Juli.2006 Del på Facebook Svart 27.Juli.2006 (redigert) Link Her er en, utenlandsk side, men sist dette var oppe her, mener jeg det dukket opp en Norskspråklig C-map basert side også, så den dukker nok snart opp også, skal du se.. Redigert : Det gjorde den ja.. Erik. Redigert 27.Juli.2006 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.