Jump to content

Sterling batteriladere


SRA

Recommended Posts

Jeg har kjøpt en Sterling lader 20 amp fra Jorg, den har fungert upåklanderlig. Batteriene er nå ca 3 år gamle, et av de er 5 år. De har stått kontinuerlig på lading hele året, jeg vil på det varmeste anbefale Sterling produkter ut fra min erfaring med Sterling lader.

 

Bjarne

Link to post
Share on other sites

Jeg kjøpte en Sterling PDAR regulator av Jørg, fikk den ikke til å virke som den skulle.

Jørg stilte opp i båten min, feilsøkte og fant en kobling som var feil på instalasjonen fra før.

Ikke noe feil på PDAR, han ville ikke ha noen betaling. DET ER KJEMPE BRA SERVICE!!.

Sterling PDAR regulatoren virker helt fint. :flag:

 

Garda

Bamse 815

Link to post
Share on other sites

Noen som har erfaring med STERLING batteriladere??, hyggelige priser hos Becker.

1350 kroner for en tre-stegs-lader.

Ikke så billigt hvis kvaliteten ikke er noe bra så derfor lurer jeg på om noen kjenner til eller har erfaring med dette merket.

Velg heller en 30 Amp lader, f.eks. 1230CED. Kjøpte en slik til gamle båten - veldig bra lader.

 

Geir :seeya:

Geir :seeya:     oviklogo2.jpg

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...