Jump to content

skibsplast 670 -91


u-boat

Recommended Posts

Jeg har ikke erfaring med akkurat 670-modellen, men kan si generelt at Skibsplast er et høyt respektert og anerkjent båtfabrikat i Norge. Jeg har hatt både Skibsplast 600 og 655, og har bare gode erfaringer med både byggekvalitet og sjøegenskaper.

 

Du finner omtale av en del andre Skibsplast-modeller i Erfaringsdatabasen her på Båtplassen.

 

Du finner litt omtale av 670-modellen hvis du går til Skibsplasts hjemmeside og klikker øverst på "Tidligere modeller".

 

Hvis båten du vurderer har vært behandlet pent og vedlikeholdet er i orden, får du trolig en bra båt. Lykke til! :flag_sw:

Link to post
Share on other sites

På www.skibsplast.no kan du lese mer om både fabrikanten og her kan du lese og se bilder av 670. Modellen var i produksjon fra 87-92.

 

Jeg har selv Skibsplast 655, og er svært fornøyd med kvalitet, sjøegenskaper og ikke minst de mange praktiske løsninger og gode plassutnyttelse Roald Skibsrud bygget inn i båtene sine. Han har designet både 670 og 655. Lykke til med valget av båt!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...