Jump to content

Ekstern antenne til Navman Tracker 5500i?


Ludde30

Recommended Posts

I Fram'en fungerte den interne antennen til Navman 5500i utmerket, mens i den nye båten er det doghouse, og selv om jeg har plassert enheten rett ved vinduet, hender det at den slutter å ta imot signaler, samt at den bruker lang tid på å finne satelittene. Er det noen som vet om det er mulig å koble ekstern antenne til denne enheten? Jeg har søkt litt, også på Navmans sider, men finner ikke ut av det.

 

På forhånd takk for hjelp!

If you think you kan walk on water then you will sink very quickly

Link to post
Share on other sites

Har sjølv ein Navman 5500i, og den måtte eg plukke frå kvarandre på grunn av ein ødelagt kontakt. Har sjølv og lurt på om det er mogleg å kopla til ekstern antenne på denne. Etter å ha tatt ein titt på korleis antenna er laga har eg slått dette frå meg. Antenna er laga av kretskortmateriale og lodda direkte på RF-kortet inne i boksen (det nyttar ikkje å prøve å skru av den plasten som dekker antenne, da vil du bare ødelegge boksen)

 

Det kan med andre ord sjå ut til at antenna er laga på rimelegaste måte, og viss du skal kople til ekstern antenne så må du fram med loddebolten. Er også usikker på om det bare er å kople til 50 Ohm kabel der som den innebygde antenna sitter i dag, eller om noko impedanstransformering skal til for at det skal funke. I tillegg er RF-kortet gjennomplettert print med meir en to lag og noko f....skap å lodde på.

 

Så til spørsmålet ditt:

Viss du er god med elektronikk og lodding så er svaret: Tja (evt. Ja) lykke til!

Viss du ikkje har tatt i ein loddebolt før: Ikkje prøv!

 

mvh

 

Rossicus

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...