Amanda26 Startet 31.Juli.2006 Del på Facebook Startet 31.Juli.2006 I min Nidelv26 fra 1984 har det gått en sikring i kretsen for innvendig lys under targabøylen og lyset i stikk kabinen. Jeg har lett alle tenkelige steder, men finner den ikke. Er det noen som har et tips til hvor denne kan sitte. Det er jo fabrikkmonterte lamper, slik at opplegget trolig er standard for tilsvarende båter. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
Trude III Svart 31.Juli.2006 Del på Facebook Svart 31.Juli.2006 Hei, Synes å huske at min 85 mod. hadde en liten sikringsboks i det samme rommet (under dørken) som skillereleet sitter. Liten sort boks med max. 4 sikringer. Kanskje det var til hjelp? Hilsen Harald L Sitér dette innlegget Trude III Link to post
Amanda26 Svart 15.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.August.2006 takk for svar, men den boksen inneholdt nok andre sikringer. Etter flere ukers leting fant jeg ved en tilfeldighet ut at de små røde plasttappene over bryterpanelet er automatsikringer, og vips så var det lys igjen Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.