Solo Startet 23.September.2003 Del på Facebook Startet 23.September.2003 Sitter på jobben og skal prøve å legge ut brukbare kartutsnitt i forbindelse med Havneforum.Har søkt litt rundt etter kart på internett men finner ikke noe brukbart enda. Har dere noen tips som gir bra oversikt over en havn med tilstøtende områder lignende sjøkartene i hovedserien. Eller er det noen som kan hjelpe meg med oversikt over Kalvåg på Bremanger m/tilhørende områder. Sitér dette innlegget Link to post
Brigg Svart 23.September.2003 Del på Facebook Svart 23.September.2003 Statens Kartverk har landkart for hele Norge liggende på nettet: http://ngis2.statkart.no/norgesglasset/default.html Velg fliken "Kart". Her kan du zoome inn ønsket område. Ikke sjøkart riktig nok, men kanskje det kan være til hjelp. Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
bliss X Svart 23.September.2003 Del på Facebook Svart 23.September.2003 Hei Ninja Flott at du legger inn ting på havneforum Dette med kart vi ordne. Litt tålmodighet så kommer det kartunsnitt. Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 23.September.2003 Del på Facebook Svart 23.September.2003 Eller er det noen som kan hjelpe meg med oversikt over Kalvåg på Bremanger m/tilhørende områder. Hei. Passer et av disse utsnittene? Jeg kan lage de i annen størrelse eller ta med mer/mindre til høyre/venstre opp/ned. Er ikke kjent på dine kanter, men håper jeg fant riktig Kalvåg? Disse utsnittene er fra C-map kart. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Solo Svart 23.September.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.September.2003 :crazy:Adressen som Brigg ga meg gir bra oversikter men jeg fikk ikke kopiert bilde over slik at det ble brukbart...er ikke dataekspert. Hei. Passer et av disse utsnittene? Jeg kan lage de i annen størrelse eller ta med mer/mindre til høyre/venstre opp/ned. Er ikke kjent på dine kanter, men håper jeg fant riktig Kalvåg? Disse utsnittene er fra C-map kart. Lars H. :crazy:Kjempefint Lars H.den jeg brukte har jeg lagt på baatplassen på min bruker.............................................men.......................... ................................................................................ ...................men.......................................................... .................................................................. :blush: men jeg mangler også Rugsund/i Bremanger ?? Tok litt tid før jeg fanget opp meldingen ,må jobbe litt også! Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.September.2003 Del på Facebook Svart 24.September.2003 Kjempefint Lars H. .... den jeg brukte har jeg lagt på baatplassen på min ....men jeg mangler også Rugsund/i Bremanger ??Har sendt deg en IM med forslag til kartutsnitt. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Brigg Svart 26.September.2003 Del på Facebook Svart 26.September.2003 Hei Ninja Ble du hjulpen med kartene som Lars H skaffet? Gi beskjed dersom du ønsker at jeg skal sende deg utsnitt fra Kartverkets sider på fil. mvh Brigg Sitér dette innlegget Viksund 340 St. Cruz: Tre-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. 2009 - 0000: Viksund 340 St.Cruz Fly m/VP D6-370/HS80AE 2003 - 2009: Halco 29 Offshore Fly m/VP 41B/290DP Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.