Jump to content

For høgt turtal på dynamo? (Sabb 2G)


oaasheim

Recommended Posts

Heisann!

 

På sabben har eg ein skvett ny dynamo som eg ikkje hugser kva merket heiter. Men det kan vel igrunn vera det samme. Den orginale reimskiva som er på sabben er for lita for dynamoen, for på tomgong begynner ladelampa å lyse.... Så då har eg to spørsmål:

 

1. Visst eg tar reima rett på svinghjulet... Vil dynamoen få for høgt turtal? Går det i det heile tatt å få for høgt turtal på dynamoen?

 

2. Kan eg øydelegge dynamoen ved å la motoren gå på tomgong lenge med ladelampa på?

 

mvh

Øystein

Link to post
Share on other sites

Hei: oaasheim jeg tror ikke du skader dynamoen med høgt turtall,men den vil nok heller ta skade av å gå med glødene ladelampe + at du ikke får ladet batteriet.Det er en del motorer som har dynamo reima rett rundt svinghjulet,har sett sånne løsninger på fm motorer / marna og volvo penta. Du kan for sikkerhetskyld ta kontakt med de som selger dynamoer og høre vilket turtall de tåler.

 

roy_n :flag:

Link to post
Share on other sites

takk for svar :)

 

Eg trur forresten at det er enklare å kjøpe større reimskive til motoren... Visst ikkje må eg skifte reimskiva på dynamoen til ei med "type flat reim" uansett... Og det er alltid ein fare for at reima kan hoppe av visst den er rett på svinghjulet....

Link to post
Share on other sites

Visst reimskiva på motoren har dobbelt så stor diameter som på dynamoen, då vil dynamoen gå dobbelt så fort som motoren? Visst det stemmer, så har eg endeleg funne ut korleis eg kan rekne ut rpm på dynamoen :p har bare tenkt på "vanskelege" måtar, men den enklaste av alle har eg tydlegvis ikkje tenkt på :P

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...