Jump to content

Hvor mye kan jeg ta for min 9fot


12Anonym12

Recommended Posts

Hei, jeg fikk en plast båt i fjor av min bestefar og nå er tiden inne for å selge den =)

 

Det er en 9 fots plast båt ingen skader noen små riper men ingen store. det er også årer med.

 

Her er det to bilder av båten:

 

Bilde

 

Bilde

 

Håper på hjelpfra dere båt-folk

 

På forhånd takk =)

 

Mvh

Espen

Link to post
Share on other sites

Den rette prisen; er det noen vil betale.

En annonse på Finn med prisantydning, samt teksten " bud mottas" bør dekke det meste.

 

På den annen side, får du 8000 fra en som er normal i toppen ( og som ikke betaler det pga dette veddemålet ) skal jeg spise litt av kjølen min..

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

På den annen side, får du 8000 fra en som er normal i toppen ( og som ikke betaler det pga dette veddemålet ) skal jeg spise litt av kjølen min..

 

Suzuki

Ser frem i mot å tilberede den for deg :lol: Men jeg deler din tanke om prisen. Jeg så for meg "et par tre tusen" - men jeg har tatt feil mange ganger før.
Link to post
Share on other sites

Ser frem i mot å tilberede den for deg :lol: Men jeg deler din tanke om prisen. Jeg så for meg "et par tre tusen" - men jeg har tatt feil mange ganger før.

 

Glemmer aldri når min salige far ville bytte inn en 1967 Volvo 800 skurtresker, som innbytte på en ny tresker. Han lurte fælt på om dette i det hele tatt var noe å levere inn, eller om selgeren bare ville le av ham vedr.denne..

 

Selgerens " kom med den,den dummeste er ikke dau enda" satte en ny standard i kommentarer. Så nå heter det så i min familie når en gjenstand skal selges på Finn, byttes inn eller annonseres i lokalavisen...

 

Det finnes alltid en kjøper - den dummeste er ikke dau enda... :rolleyes:

 

( uten forøvrig sammenheng med tråden, båten eller prisen ellers...)

 

Suzuki

No boat needed..

Link to post
Share on other sites

på et annet forum fikk jeg til svar at jeg kunne ta ca 8000,-.. er det usansynelig mye? båten er som ny..

Med tanke på at de selger nye gummibåter med motorfeste for 3-4 tusen kroner, så er det nok tvilsomt at du får mere enn det for din... 8000 må jo være overkill til tusen... PS! Du må ikke hørepå hva de sier i andre foraer enn BP. He he! ;) Redigert av Boywonder (see edit history)

En gang trodde jeg at jeg ikke hadde rett, men jeg tok feil...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...