OnkelDonald Startet 1.August.2006 Del på Facebook Startet 1.August.2006 I en lokal båthavn så jeg en jeep med denne dørken: Det var bare fake fra ende til annen, men så allikevel ganske ok ut. hvor får man tak i slike dørker? hva er det? og hvordan får man tilpasset det med listene rundt hjørner så det passer? Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
Geirh Svart 1.August.2006 Del på Facebook Svart 1.August.2006 Gå inn på flexiteek.no eller søk bare på flexiteek så finner du en del om dette . Jeg har selv hatt det på min båt nå i snart 1 år på badeplattform,akterdekk,baugspyd og noe av dollbordet. Er veldig fornøyd men at vi kan vaske av alle typer flekker stemmer ikke men det er bare og bruke et groft sandpapir så er flekken borte. Dette er til og anbefale så langt. Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 1.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.August.2006 det så jo kjempefint ut? er det mye jobb ¨tilpasse / legge det? og hva koster det? Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
Walter_S Svart 2.August.2006 Del på Facebook Svart 2.August.2006 Info om Flexiteek Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
o.b.lix Svart 2.August.2006 Del på Facebook Svart 2.August.2006 (redigert) Sjekk også tek-dek.no Redigert 2.August.2006 av o.b.lix (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.