dunk Startet 1.August.2006 Del på Facebook Startet 1.August.2006 Lurer på om det er noen i Bergen som har en saga 25 cc helplaner . Jeg går med planer om å kjøpe meg en 25 saga cc : Håper det er en som kan vise meg båten sin inni osv. ( de fleste saga cc som skal selges ligger langt fra Bergen. Takker !! :) Sitér dette innlegget Link to post
saga Svart 1.August.2006 Del på Facebook Svart 1.August.2006 (redigert) Jeg har en Saga 25 CC som ligger til salgs her under annonsesidene. Der finner du også noen bilder av båten. Båten ligger for øyeblikket på landstedet utenfor Molde så det er jo et lite stykke fra Bergen. Ikke at det er så uoverkommelig distanse - jeg kjøpte selv båten i Namsos og kjørte den hjem på 8-9 timer så å få gått den til Bergen bør gå greit. Redigert 2.August.2006 av saga (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
dunk Svart 2.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.August.2006 Jo takk ! Jeg håper at det er en i Bergen som kan vise meg båten sin :) Sitér dette innlegget Link to post
dunk Svart 3.August.2006 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.August.2006 (redigert) finnes det ikka noen i Bergen som kan vise meg hvordan en saga 25 CC ser ut og virker .. ?? Redigert 3.August.2006 av dunk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.