Batdilla Startet 23.September.2003 Del på Facebook Startet 23.September.2003 Dumpet tilfeldigvis innom Stjålne båter sortert synkende på stjålet dato og fikk se noe som jeg bare måtte lufte. Hvis du søker på "AQUAQUICK", finner du bl.a. 2 gummibåter av samme type som jeg har lagt inn bud på - en Aquaquick MS265. Begge later til å være registert, og den ene til og med utstyrt med HIN kode. Er dette vanlig å gjøre med gummibåter? Sitér dette innlegget Link to post
Rolf Svart 23.September.2003 Del på Facebook Svart 23.September.2003 Vanlig og vanlig, har registrert min. Den gang var det jo obligatorisk med registrering for alle båter med motor? HIN kode er vel alle nyere båter ustyrt med fra produsenten. Sitér dette innlegget Rolf som trives best med Sommer, Sol og Sørland "Seier venter den, som har alt i orden - held kalder man det. Nederlag er en absolutt følge for den, som har forsømt at ta de nødvendige forholdsregler i tide - uheld kaldes det" Roald Amundsen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.