Jump to content

Coronet 32 med 2 volvo Penta md32a. Hjælp søges


Ivan Pedersen

Recommended Posts

Kan virke som om det er ATF-olje som lekker. Er det servostyringen?

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

formeg ser det ut til at delen har noe med syyringen på drevene. den blanke stangen under er fra servoen til bb drev og den andre er paralell staget som er for at drevene skal svinge likt.skal sjekke tegninger i morgen og gi en lyd om hva det er.

Hilsen Thomas..

Link to post
Share on other sites

Dette er nok den hydrauliske styring......og lekkasje av Dexron ATF olje. Her er det nok en O-ring som har tatt kvelden eller en pakning. Har erfaring med at det ikke er alle typer O-ringer som tåler den røde ATF oljen.... Derfor viktig at riktige kvalitets O-ringer benyttes. Ser ut til at det kan være en enkel jobb også.

Link to post
Share on other sites

Hej

Og på forhånd tak for de mange svar .

Der har for 12 år siden været monteret benzinmotor.

den tynde slange leverer hyd.tryk og den grå slange forsvinder

under motoren og ud i drevet mener jeg

da jeg ikke kan komme under motoren og se det

Hilsen Ivan

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...