Ivan Pedersen Startet 5.August.2006 Link til dette innlegget Startet 5.August.2006 Hej Er der nogen der kan hjælpe mig har købt en Coronet 32 med 2 volvo Penta md32a og bag på sidder der 2 stk regulator hvad laver de og måske hvor jeg kan købe en ny eller brugt da den ene er utæt Hilsen Ivan Sitér dette innlegget Link to post
Higre Svart 7.August.2006 Link til dette innlegget Svart 7.August.2006 Er det en drivstoffsregulator?, ligner på de vi bruker på løpsbiler, vi kjøper dem hos motorsport forhandlere 6-700 kr Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 7.August.2006 Link til dette innlegget Svart 7.August.2006 Dette har vel noe med hydraulikk å gjøre, ikke selve motorene? Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 7.August.2006 Link til dette innlegget Svart 7.August.2006 Kan virke som om det er ATF-olje som lekker. Er det servostyringen? Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Link to post
båtmekanikeren Svart 7.August.2006 Link til dette innlegget Svart 7.August.2006 formeg ser det ut til at delen har noe med syyringen på drevene. den blanke stangen under er fra servoen til bb drev og den andre er paralell staget som er for at drevene skal svinge likt.skal sjekke tegninger i morgen og gi en lyd om hva det er. Hilsen Thomas.. Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 7.August.2006 Link til dette innlegget Svart 7.August.2006 Dette er nok den hydrauliske styring......og lekkasje av Dexron ATF olje. Her er det nok en O-ring som har tatt kvelden eller en pakning. Har erfaring med at det ikke er alle typer O-ringer som tåler den røde ATF oljen.... Derfor viktig at riktige kvalitets O-ringer benyttes. Ser ut til at det kan være en enkel jobb også. Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
båtmekanikeren Svart 8.August.2006 Link til dette innlegget Svart 8.August.2006 Hei .denne styringen din er ikke orginal volvo servo.har godt gjennom samtlige av volvo sine delekataloger ,gammle og nye,men finner ikke din type . hilsen Thomas. Sitér dette innlegget Link to post
Ivan Pedersen Svart 8.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2006 Hej Og på forhånd tak for de mange svar . Der har for 12 år siden været monteret benzinmotor. den tynde slange leverer hyd.tryk og den grå slange forsvinder under motoren og ud i drevet mener jeg da jeg ikke kan komme under motoren og se det Hilsen Ivan Sitér dette innlegget Link to post
Ivan Pedersen Svart 8.August.2006 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 8.August.2006 Her er lige et extra foto Hilsen Ivan Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.