bliss X Startet 24.September.2003 Del på Facebook Startet 24.September.2003 Etter å ha høstet inspirasjon fra dette bildet som ble kagt ut i en annen tråd her på forumet, kunne jeg ikke la være å starte denne tråden. Håer flere følger i samme fotspor Sitér dette innlegget Link to post
ok67 Svart 24.September.2003 Del på Facebook Svart 24.September.2003 Jeg hadde denne oppe som spørsmål "Hvor er dette" for en tid tilbake. Da var det ingen som viste hvor det var, så jeg kan vel like godt avsløre det. Denne betongbåten ligger delvis på land ved Bakstein like ved Fevåg på Fosenhalvøya. Den fraktet vist nok grus da den gikk på land for mange år siden. Under nyttårsorkanen for noen år siden flyttet den vist nok litt på seg, men ellers så har den ligget i ro i mange år. Sitér dette innlegget Link to post
Batdilla Svart 24.September.2003 Del på Facebook Svart 24.September.2003 Saddam Husseins 393 fot lange luksus-yacht "Al-Mansur" - etter tre amerikanske angrep med 225 kilo tunge presisjonsbomber... Synd med en så fin båt. Båten hadde jo ikke gjort noe galt? Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 24.September.2003 Del på Facebook Svart 24.September.2003 Hei. Jeg trodde en brukte gummistøvler når det var vått, ikke tresko! Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
PanPan Svart 24.September.2003 Del på Facebook Svart 24.September.2003 Båten er på hele 5 fot og 4 tommers lengde! *Father's Day* Captain Hugo Vihlen, West to East Atlantic crossing from NewFoundland to England in 1993. The epic voyage is well told in the book, "The Stormy Voyage of Father's Day." Lengden av denne er på hele 3 fot og 11 tommer! *Vera Hugh II* Captain Tom McNally, Incomplete East to West Atlantic crossing in the smallest boat yet! Vera Hugh II is in Palmas, Gran Canaria, having sailed from Tangiers. Tom hopes to leave sometime in the summer of 2002 to complete his epic voyage Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 24.September.2003 Del på Facebook Svart 24.September.2003 Var du på en side meg innlogging Panpan ? Bildene vises ikke. Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
arquebus Svart 24.September.2003 Del på Facebook Svart 24.September.2003 Må bare nevne The Mini-Tugboat Homepage i denne sammenhengen. Det hele går ut på å bygge miniatyrutgaver av taubåter. Linker til mange prosjekter fra denne siden, noen smakebiter her: Sitér dette innlegget Link to post
Per Arve Svart 24.September.2003 Del på Facebook Svart 24.September.2003 Usikker på hvordan man legger inn bilder. Men denne båten oppdaget jeg i 300 m høyde over Koster en blid augustmorgen. En flyvende jolle. www.ramphos.com Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 24.September.2003 Del på Facebook Svart 24.September.2003 Men gleden er minst like stor??? Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Suzuki Svart 24.September.2003 Del på Facebook Svart 24.September.2003 Usikker på hvordan man legger inn bilder. Men denne båten oppdaget jeg i 300 m høyde over Koster en blid augustmorgen. En flyvende jolle. www.ramphos.com Da får du hjelp her Jøje meg, var ankerdrammen SÅ sterk ? Må minst være hjemmelaget... Suzuki Sitér dette innlegget No boat needed.. Link to post
KOB Svart 24.September.2003 Del på Facebook Svart 24.September.2003 Denne er litt mer forseggjort...... Det er ingen ting å si på adkomsten, så "gamlemor" er også med på tur Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
KOB Svart 24.September.2003 Del på Facebook Svart 24.September.2003 Og her er luksusutgaven Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Ludde Svart 24.September.2003 Del på Facebook Svart 24.September.2003 Hei Per Arve Vi så også denne i sommer. trodde først det var et microfly, helt til den landet rett ved siden av oss, og cruiset inn til Statoil-stasjonen rett utenfor Strømstad, Glante så vi nesten datt i vannet, men det så bar ut også på nært hold, og så ut som en tilleggsats du kan montere på gummibåten. Hadde vært stilig å kunne rigge til en slik, når man skulle på Systembolaget. Sitér dette innlegget Hilsen Ludde Link to post
bph Svart 25.September.2003 Del på Facebook Svart 25.September.2003 En litt spesiell konstruksjon: Eller hva med denne som kan operere både horisontalt og vertikalt? Hmmm Full tank, men dessverre ble det lavvann :diving den virkelige 007 båten Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 28.September.2003 Del på Facebook Svart 28.September.2003 Denne har hatt et ublidt opphold på havets bunn i sommer. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Sebaldus Svart 11.Januar.2004 Del på Facebook Svart 11.Januar.2004 Denne her må da sies å kunne være noget spesiell dersom dette faktisk her seriøst ment. Kom over siden i Lindesnes Avis sin nettutgave da de kan melde at denne båten skal besøke Mandal i 2007. Ettersom skute er 1,3 km lang trodde jeg en stund avisen var vel tidelig ute med en ferdiglaget aprilspøk.... http://www.freedomship.com/ Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 11.Januar.2004 Del på Facebook Svart 11.Januar.2004 Full tank, men dessverre ble det lavvann :diving Det var nok et desperat forsøk på å få bensin på kaikanten....... Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle. Link to post
Stian S Svart 11.Januar.2004 Del på Facebook Svart 11.Januar.2004 Mer info her http://www.bismarck-class.dk/shipmodels/ge...fspeeterra.html Sitér dette innlegget Link to post
PerGunnar Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 Et helplanende spisebord... Sitér dette innlegget Link to post
PerGunnar Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 Overdreven motorkraft? Sitér dette innlegget Link to post
EiSvIn Svart 12.Januar.2004 Del på Facebook Svart 12.Januar.2004 Syntes denne er ganske sjarmerende også. Bildet er hentet fra Trëbåtsakutten Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 18.Januar.2004 Del på Facebook Svart 18.Januar.2004 Er vannscooteren en Nordnorsk oppfinnelse? Alta Craft Boat: Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.