Jump to content

Trenger gode tips vedr Myra 23!

Novise

Recommended Posts

:flag: Da er jeg i gang med å pusse opp forskudd på arven til samboeren min!! En Myra 23. Det kommer til å dukke opp en del spørsmål fra denne kanten fremmover. Har hørt mye skryt om denne siden :yesnod: Skal få langt inn bilde snart.

I første omgang trenger jeg noen tips på billige og gode folk som kan lage ny kalesje i Vestfold. Svar mottas med takk!!!

MVH

Novise

• 17 år senere...
Novise skrev On 6.8.2006 at 22.38:

:flag: Da er jeg i gang med å pusse opp forskudd på arven til samboeren min!! En Myra 23. Det kommer til å dukke opp en del spørsmål fra denne kanten fremmover. Har hørt mye skryt om denne siden :yesnod: Skal få langt inn bilde snart.

I første omgang trenger jeg noen tips på billige og gode folk som kan lage ny kalesje i Vestfold. Svar mottas med takk!!!

MVH

Novise

Jeg tror ikke det blir oppfattet som mas hvis du stiller ett av en del spørsmål nå.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...