Novise Startet 6.August.2006 Link til dette innlegget Startet 6.August.2006 Da er jeg i gang med å pusse opp forskudd på arven til samboeren min!! En Myra 23. Det kommer til å dukke opp en del spørsmål fra denne kanten fremmover. Har hørt mye skryt om denne siden Skal få langt inn bilde snart. I første omgang trenger jeg noen tips på billige og gode folk som kan lage ny kalesje i Vestfold. Svar mottas med takk!!! MVH Novise Sitér dette innlegget Link to post
Viksund Bravo Svart 6.August.2006 Link til dette innlegget Svart 6.August.2006 Dægeren døtte, og jeg trenger tips om hvordan man mottar en fin båt som forskudd på arv! Lykke til med prosjektet, dette er en suveren plass for å få gode råd og tips Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Bamse 815 Svart 6.August.2006 Link til dette innlegget Svart 6.August.2006 Meier Per-Oscar har jeg god erfaring med, han tar mål av båten og kommer og monterer`n på. Passet utmerket, bra kvalitet. Smiløkka 1, 3173 Vear..................33 36 51 84 Garda Sitér dette innlegget Bamse 815 Link to post
JanB Svart 6.August.2006 Link til dette innlegget Svart 6.August.2006 Eg hadde ein gong ein Myra 23 AC. Orginalkalesja til den var laga av ROFI i Molde. Eg veit ikkje om ROFI syr kallesjer lenger, men på ein anna båt eg hadde (der også ROFI hadde laga orginalkalesja) viste det seg at det var dei som også var billegast på å sy ny. Elles er Myra 23 ein kjekk båt. Sitér dette innlegget Blogg: Livet i ein Nauticat 33 Link to post
Anders G Svart 22.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2023 Noen som har bredden på en Myra 23? Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 22.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2023 Båtsidan.com sier 2,35m bred. og et vinterprosjekt her Sitér dette innlegget Link to post
Fisk å kos Svart 22.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2023 Gi henne kjærlighet og ny bonevoks,å nytt bunnstoff hvert år. Nye zinkanoder setter hun nok også pris på. Veldig bra at du vil koste på henne en ny kalesje. Ikke glem motoren Lykke til og ikke glem å kose deg mye mens du holder på ? Sitér dette innlegget Link to post
pipe Svart 22.Oktober.2023 Link til dette innlegget Svart 22.Oktober.2023 Novise skrev On 6.8.2006 at 22.38: Da er jeg i gang med å pusse opp forskudd på arven til samboeren min!! En Myra 23. Det kommer til å dukke opp en del spørsmål fra denne kanten fremmover. Har hørt mye skryt om denne siden Skal få langt inn bilde snart. I første omgang trenger jeg noen tips på billige og gode folk som kan lage ny kalesje i Vestfold. Svar mottas med takk!!! MVH Novise Jeg tror ikke det blir oppfattet som mas hvis du stiller ett av en del spørsmål nå. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.