Jump to content

Trenger gode tips vedr Myra 23!

Novise

Recommended Posts

:flag: Da er jeg i gang med å pusse opp forskudd på arven til samboeren min!! En Myra 23. Det kommer til å dukke opp en del spørsmål fra denne kanten fremmover. Har hørt mye skryt om denne siden :yesnod: Skal få langt inn bilde snart.

I første omgang trenger jeg noen tips på billige og gode folk som kan lage ny kalesje i Vestfold. Svar mottas med takk!!!

MVH

Novise

Dægeren døtte, og jeg trenger tips om hvordan man mottar en fin båt som forskudd på arv! :lol::lol:

Lykke til med prosjektet, dette er en suveren plass for å få gode råd og tips :yesnod:

Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om....

Meier Per-Oscar har jeg god erfaring med, han tar mål av båten og kommer og monterer`n på.

Passet utmerket, bra kvalitet.

Smiløkka 1, 3173 Vear..................33 36 51 84

Garda

Bamse 815

• 17 years later...

Gi henne kjærlighet og ny bonevoks,å nytt bunnstoff hvert år.

Nye zinkanoder setter hun nok også pris på.

Veldig bra at du vil koste på henne en ny kalesje.

Ikke glem motoren

Lykke til og ikke glem å kose deg mye mens du holder på ?

Novise skrev On 6.8.2006 at 22.38:

:flag: Da er jeg i gang med å pusse opp forskudd på arven til samboeren min!! En Myra 23. Det kommer til å dukke opp en del spørsmål fra denne kanten fremmover. Har hørt mye skryt om denne siden :yesnod: Skal få langt inn bilde snart.

I første omgang trenger jeg noen tips på billige og gode folk som kan lage ny kalesje i Vestfold. Svar mottas med takk!!!

MVH

Novise

Jeg tror ikke det blir oppfattet som mas hvis du stiller ett av en del spørsmål nå.